مشتریان

بانک تجارت

بانک تجارت با هدف به روز رسانی خدمت رسانی به مشتریان حقیقی و حقوقی در تاریخ ۲۹ آذر ۱۳۵۸ و با نگاهی بین المللی تاسیس شد و با مجموعه ای از تجربیات و خدمات روزآمد بانکداری که در آن زمان وجود داشت، فعالیت خود را آغاز نمود. برپایه این مزیت نسبی و همچنین با دارا بودن زیرساخت های غنی انسانی و فنی در زمینه بانکداری که حاصل تجربیات بانک های تشکیل دهنده بود توانست در ارائه بسیاری از خدمات بانکی حوزه بانکداری الکترونیک و حوزه بانکداری بین الملل پیشگام باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *